Yhh perkele! Ryhdistäydy nainen! Mä en menny kouluun tänään, vaan angstasin himassa. En tehnyt mitään.. taino pelasin koneella pasianssia ja shakkia, koska olen no life. Pyysin parilta ihmiseltä anteeksi mun eilistä käyttäytymistä. Luin kans muutaman ihmisen blogit ja mulle tuli hyvä olo. Kuuntelin tän biisin: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f_EiqPp-vBM, ja mun mieliala nousi. Päätin, et nyt mä helvetti soikoon yritän päästä irti tästä masennuksesta. Mä tajusin foorumilla ihmisten kanssa jutellessa, ettei kukaan muu, kuin mä itse ja se ihminen josta tä kaikki johtuu, pysty mua auttamaan. Vaan me 2 ollaan ainoat jotka voi tähän vaikuttaa. Mä en kylläkään halua sekoittaa tuota toista ihmistä tähän, joten mun täytyy selättää tä yksin ja joidenkin harvojen avulla.
Yrgh.. nyt tätä kirjoittaessa tuli epävarma olo. Mua alkaa pelottaa, etten pystykkään tähän. Entä jos mä epäonnistun? Entä jos mä oonki huomenna vajonnu takas siihen pimeään elottomaan kuiluun? Entä jos kaikki murenee taas..
Ei, ei, ei! Mä haluan yrittää! Mä haluan tappaa tän masennuksen! Mä haluan sen ulos mun kehosta! Haluun et se riutuu kärsien kuoliaaks. Haluun nauraa sille, haluun vaa nauraa sille, ku se kituu ja lopuks se on eloton, eikä voi enää tarrata muhun. Olisin vapaa.. olisin oma itteni.









'